lunes, 21 de mayo de 2012

Iragarkia

Bideo hau,hirugarren adineko pertsonentzat egindako iragarrki asmatu bat da.Etxean nuen materialarekin inprobisatuz gauzatu dut bideo hau.Bideo hau grabatzean ikasi dudana,ni agertzen naizen iragarki bat grabatzea izan da.Bideoa editatzeko,Movie Maker programa erabiltzen ikasi dut,eta gero bideoari aplikatzen.Oso programa erabilgarria iruditzen zait niri,nire bideoei kredituak gehitzeko adibidez.Iragarki hau baino lehenago,beste bat grabatu genuen,bera gitarra eta nik bateria jotzen,punk kontzertu bat iragartzen.Intentzioa,iragarki hori biok erabiltzea izan zen,baina gero esan ziguten bakoitzak bat egin behar zuela,eta hau ere,elkarrizketa bezala,azkeneko momentuan eta presaka antolatu behar izan nuen.Azkenean nahiko ondo atera zitzaidan,espero nuenerako.Lan askoz kaskarragoa espero nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario