lunes, 21 de mayo de 2012

elkarrizketa

Bideo honetan nire aitona-amonei egindako elkarrizketa ikusten da.
Elkarrizketa honen galderak,klasean idatzi nituen.Elkarrizketatuak nire
aitona-amonak dira.Elkarrizketa hau grabatzen ikasi nituen gauzak,
aldizkaritzako lanak beste pertsona batzuekin lan eginez egitea eta grabatzea izan dira,gero bloggean publikatzeko.Elkarrizketa hau antolatu eta gauzatzeko arazo asko eduki nituen.Batetik ez nuen denborarik elkarrizketa hau grabatzeko,eta gau batean grabatu behar izan nuen aitona-amonen etxean.Telefono mugikor batekin grabatuta dago,eta kalitatea ez da oso ona,baina ezin izan nuen beste ezerrekin grabatu,elkarrizketa oso improbisatua baitago,eta ahalik eta laburren eginda.Gero,bideoa movie maker programarekin editatu nuen,eta nahiko ondo gelditu del auste dut,kreditoak beharrezkoak baitziren.

No hay comentarios:

Publicar un comentario